نوشته شده توسط : admin

سوراخ شدگی استخر بادی و پیش ساخته و ترمیم آن و پنچر گیری

پنچر گیری استخر بادی و سوراخ شدگی استخر های بادی و پیش ساخته مشخصات محصولات بادی اینتکس با ذکر جزویات و همچنین اطلاعات تک تک محصولات بادی و طریقه استفاده از آنها را میتوانید در سایت تهران اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس در ایران ملاحظه فرمایید. این اطلاعات به صورت کامل و جامع در این سایت گردآوری شده و برای هر سوالی میتوانید جواب آنرا در این وب سایت مشاهده کنید. کالاهای بادی اینتکس تولید شده در کشور چین میباشد و برند آن امریکایی است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است .

برخی از خریداران اینگونه محصولات نسبت به استحکام و مقاومت آن کمی تردید دارند که آیا ممکن است براحتی سوراخ شو یا ترکیدگی پیدا کند ؟ در جواب این سوال باید بگوییم که به دلیل ضخامت و متریال آنها این امر کمی سخت و دشوار اتفاق می افتد اما با رعایت اصول و قواعد آن میتوانید از آنها بهره خوبی ببرید . مثلا در خصوص استخرهای پیش ساخته اینتکس این امر به ندرت اتفاق می افتد دلیل آن هم برزنتی بودن آنها و نوع پایه های محکمی است که بر روی آنها نصب و پیاده سازی شده است اما در مورد استخر بادی کودک به این شکل نیست و کیفیت و نوع جنسی که در آن بکار رفته است کمی متفاوت است و درصد آسیب پذیری بیشتری دارد. اگر چه در صورت بروز مشکل یا سوراخ شدگی برای حل مشکل آنها و ترمیم آنها میتوان از برچسب تعمیرات استفاده کرد و آن را براحتی بازیابی کرد.

 

اگر می خواهید به طور کامل با بدنه استخرهای بادی آشنا شوید و نحوه صحیح تعمیر استخر بادی آن ها را بیاموزید در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا به طور کامل این موضوع را شرح دهیم . استخرهای بادی دارای بدنه هایی پلاستیکی از نوع پی وی سی طرح چرم می باشند که در بخش های آسیب پذیر آن ها اغلب از ساختار های دو لایه استفاده می شود . پی وی سی به دلیل کیفیت بالا و استحکام فوق العاده ای که در برابر فشار و ضربه دارد و به خوبی فشار آب داخلی را به دلیل قابلیت کشسانی بالا تحمل می کند توسط تمامی کمپانی های تولید کننده استخر بادی مورد استفاه قرار می گیرد . اما از جمله معایب بدنه استخرهای بادی و جنس پی وی سی می توان به آسیب پذیری آن ها در برابر اجسام تیز و همچنین حرارت اشاره داشت ، پس شاید این مشکل آسیب دیدگی به دلیل عدم استفاده صحیح از محصولات بادی برای شما عزیزان نیز پیش آمده باشد . در صورت بروز هر گونه مشکل در بدنه استخرهای بادی می توانید از برچسب تعمییرات مخصوص استفاده نمایید که توسط نمایندگی تهران اینتکس قابل تهیه می باشد .

باید توجه داشته باشید که خرید پکیج تعمییرات اورجینال بسیار مهم است و از نمونه های تقلبی استفاده نکنید زیرا چسبندگی لازم را ایجاد نمی کنند و به اصلاح کمی جلوی خروج باد را می گیرند اما در طول زمان باز هم استخرها کم باد می شوند . از جمله بهترین پکیج های تعمییرات استخرهای بادی را می توان برچسب تعمییرات اینتکس و بست وی نام برد . اینتکس یک برند آمریکایی می باشد که در کشور چین اقدام به تولید تمامی دسته بندی های محصولات بادی می کند و همچنین برند بست وی نیز دارای اصالتی چینی می باشد که با کیفیت فوق العاده ای که ارائه داده است به خوبی در رقابت تنگاتنگی با اینتکس قرار دارد . برای خواندن این مقاله کابردی و خرید استخر بادی به وب سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود به سایت به صورت مستقیم بر روی لینک زیر بزنید :

:::::::.......  پنچرگیری استخر بادی  ......:::::::



:: برچسب‌ها: تعمیر استخر بادی , آموزش تعمیر استخر بادی , استخر بادی , تعمیر استخر بادی ایزی ست , تعمیر استخر بادی در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

چادر های مسافرتی از نظر نوع ساختار به چند دسته تقسیم می شوند ، این دسته بندی ها به دلیل نوع ساختار آن محصول و نحوه قرار گیری و راه اندازی های پایه های چادر مسافرتی می باشد . از این رو چادر های مسافرتی به سه دسته چادر مسافرتی فنری ، چادر مسافرتی عصایی و چادر مسافرتی اتوماتیک تقسیم شده اند . هر کدام از این چادر های ویژگی های منحصر به خود را دارد که مزایا و معایب خاص خود را دارد . یکی از این چادر های مسافرتی چادر مسافرتی عصایی است . همانطور که می دانید چادر های مسافرتی یکی از اقلام بسیار پر کاربرد در طول سفر است ، همچنین شرایط استفاده از چادر می تواند متفاوت باشد یعنی برخی از افراد ممکن است از چادر مسافرتی خود برای استفاده خانوادگی در هوای معتدل استفاده کند و یا برخی از چادر خود برای استفاده در کمپ های تفریحی مانند کوهستان و یا جنگل ها را داشته باشد ، از این رو بایستی فرد خریدار به چادری که قرار است آن را تهیه کند توجه داشته باشد تا ببیند که محصول خریداری شده می تواند انتظارات آن ها را بر آورده کند یا خیر . از بهترین و پر کاربرد ترین چادر های مسافرتی می توان چادر های مسافرتی عصایی را نام برد . این چادر ها ویژگی های بسیاری را دارند که موجب برتری نسبی آن ها با دیگر مدل های چادر مسافرتی باشد ، در ادامه نیز برخی از ویژگی های چادر مسافرتی عصایی را شرح خواهیم داد و طریقه نصب چادر های عصایی را نیز به صورت پله پله توضیح خواهیم داد تا دیگر به سادگی چادر مسافرتی خود را راه اندازی کنید .

موضوع اصلی این مقاله نیز طریقه نصب چادر های عصایی می باشد ، اما قبل از آن که به این موضوع بپردازیم می خواهیم برخی از ویژگی های چادر های مسافرتی عصایی را به شما عزیزان شرح دهیم تا اگر هنوز با آن ها آشناییت ندارید بیش از پیش با این مدل آشنا شده تا با خیال راحت اقدام به خرید چادر مسافرتی عصایی خود کنید . ویژگی هایی که در چادر مسافرتی عصایی مطرح است در وهله اول مقاومت بسیار خوب آن ها به نسبت چادر های دیگر مانند چادر مسافرتی فنری می باشد که این خصوصیت باعث شده تا خریداران نیز نگاه ویژه تری به این مدل ها داشته باشند . چادر های مسافرتی عصایی در هر ابعادی تولید شده اند که افراد می توانند بنا به نیاز خود و جمعیتی که قرار است از محصول استفاده کنند چادر مسافرتی خود را خریداری کنند . این چادر ها از نظر تعداد نفرات قرار گیری به 2 ، 4 ، 6 ، 8 ، 10 ، 12 نفره تقسبم بندی می شوند از این رو میبینید که تنوع ابعاد در این چادر ها بسیار بالاست . ویژگی دیگری که می توان از آن به عنوان مهم ترین خصوصیت چادر های عصایی یاد کرد حجم بسته بندی و وزن سبک آن هاست . این محصولات به دلیل اینکه پایه های جدا شونده و عصایی دارند می توان آن ها را در ابعاد بسیار کمی بسته بندی کرد . برای خواندن این آموزش کاربردی به وب سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای وارد شدن مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

::::::......  طریقه نصب چادر های عصایی ......::::::



:: برچسب‌ها: چادر مسافرتی عصایی , نصب چادر مسافرتی عصایی , نصب چادر عصایی , خرید چادر مسافرتی عصایی , قیمت چادر مسافرتی عصایی ,
:: بازدید از این مطلب : 3208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

فروشگاه تهران اینتکس دارای ۴ شعبه در سراسر ایران در شهر های تهران ، با دو شعبه ، و در شمال و همچنین در عسلویه فعالیت دارد و عزیزانی که قصد خرید استخر های پیش ساخته در مازندران و شمال کشور را دارند میتوانند از این محل برای خرید استخر پیش ساخته و سایر محصولات اینتکس بازدید نمایند 

فروشگاه استخر پیش ساخته در شمال به آدرس : مازندران ، شهر نور ، رویان ، روبروی پمپ بنزین ، فروشگاه اینتکس قرار دارد و خریدارانی که در این شهر حضور دارند میتوانند برای خرید و بازدید از شعبه اینتکس در شمال به این آدرس مراجعه نمایند در این فروشگاه هر آنچه که در شعبه اصلی در تهران وجود دارد ، در همین شعبه نیز موجود میباشد و ساعات کاری این محل از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب میباشد.

در شعبه اینتکس شما ، نمایشگاهی به مساحت ۳۵۰ متر به صورت فلت تدارک دیده شده و این مکان صرفا برای نصب استخر پیش ساخته طراحی شده است تا مشتریانی که تمایل به حضور در این شعبه را دارند بتوانند استخر های آماده و دیش ساخته را به صورت باز شده و نصب شده از نزدیک روئیت و بازدید نمایند

تمامی سایز های استخر های اینتکس در مدل های کوچک و بزرگ ایرتکس و اینتکس در این مکان موجود میباشد و علاقه مندان برای دریافت اطلاعات و بازدید حضوری میتوانند به این مجموعه مراجعه نمایند. برای مشاهده ادامه مقاله و همچنین خرید استخر پیش ساخته در تنوع گسترده در شمال بر روی لینک زیر بزنید و وارد سایت نمایندگی فروش استخر پیش ساخته در ایران شوید :

:::::::....... فروش استخر پیش ساخته در شمال .......:::::::



:: برچسب‌ها: استخر آماده در شمال , خرید استخر آماده در شمال , خرید استخر پیش ساخته در شمال , نمایندگی فروش استخر پیش ساخته در شمال , خرید استخر اینتکس در شمال ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

قایق بادی جیمینی دست دوم قایق بادی به عنوان یکی از محصولات جذاب و دوست داشتنی در میان تمامی محصولات می باشد که در رده های مختلفی تولید شده اند و هر کدام می توانند نیاز های شخص را به صورت ویژه ای برطرف کنند. در حالت کلی می توان اینگونه اذعان کرد که به دلیل جنس و کیفیت خوبی که قایق های بادی دارند می توان آنها را به صورت دست دوم نیز خریداری کرده و استفاده کرد . با توجه به کیفیت و قیمت قایق های رده پایین تا قیمت یک میلیون تومان خرید آنها به صورت دست دوم تا حدودی منطقی نیست مگر آنکه این قایق مدت زمان بسیار کمی عمر کرده باشد و استفاده مجدد از آن مانعی نداشته باشد و شخص از سلامت کامل آن مطلع باشد . در میان قایق های بادی بهترین قایق بادی دست دومی که می توان انتخاب کرد مدل جیمینی است که با توجه به قیمت بالایی که دارد و کیفیت بالای آن، طول عمر بالایی داشته و خرید قایق بادی جیمینی دست دوم منطقی تر به نظر می آید.

 

در ادامه به ویژگی های قایق دست دوم جیمینی خواهیم پرداخت و معایب آن و مزیت های آن را در قسمت های مختلفی بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید. قایق بادی جیمینی به دلیل ضخامت لایه ها و کیفیت فوق العاده ای که دارد و تزریق مستقیم رنگ ها به لایه های بدنه آن از افت ظاهری بسیار کمی بعد از استفاده های طولانی مواجه می شود به همین دلیل رنگ های روی بدنه، چاپ هایی که برای لوگو و یا دیواره قرار گرفته طی طولانی مدت صدمه ای نمیبیند. قسمت های اصلی بدنه نیز که خاکستری بوده به همین شیوه تولید شده و هیچ افت ظاهری نخواهند داشت . تنها در صورت چسبیدن لایه های چربی و موارد مشابه به قسمت بیرونی بر روی رنگ بدنه تاثیر خواهد داشت . اما سایر قایق های بادی به ویژه محصولاتی که در رده زیر ۳۰۰ هزار تومان عرضه شده اند در صورت خرید انواع دست دوم از آنها ویژگی ثبات ظاهری این کالا را نداشته اند. علاوه بر ظاهر مقوله بعدی کیفیت و ماندگاری محصول است. قایق های جیمینی به طور متوسط در صورت استفاده صحیح بیش از یک دهه عمر دارند و برخی از مشتریان قایق های خود را حدود 14 تا 15 سال پیش تهیه کرده اند که برای سرویس و یا برخی تعمیرات جزئی به دفتر تهران اینتکس ارجاء می دهند. قایق بادی دست دوم جیمینی در مدل سه نفره ، چهار نفره و پنج نفره تولید شده است که همه آنها به یک اندازه کیفیت دارد. بخش های بالایی در صورت صدمه دیدن با استفاده از بسته تعمیر اینتکس و بست وی قابل تعمیر هستند و کیفیت محصول پس از تعمیر به هیچ وجه کاهش نمی یابد. زمان خرید قایق بادی جیمینی دست دوم می بایست حداکثر دو تا سه سال پس از اولین استفاده باشد . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

::::::......  قایق بادی جیمینی دست دوم  ......::::::



:: برچسب‌ها: قایق بادی , قایق بادی جیمینی , قایق بادی بست وی , قایق بادی موتوری , خرید قایق بادی جیمینی , قیمت قایق بادی جیمینی , قایق بادی جیمینی ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 3229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 آبان 1401 | نظرات ()